10 Mart 2014 Pazartesi

Göz Bazı Yapımı

Göz bazı yapımımı instagram adresimden duyurmuştum.Hatta parça parça resimler halinde atmıştım fakat yapılışıyla ilgili bilgiyi vermek için blogumu tercih ettim.İnstagram adresimde kullandığım, beğendiğim, hoşuma giden yada gitmeyen ürünler hakkında deneyimlerimi yayınlıyorum bazı bazı :) Takip ve bilgi sahibi olmak isteyenler için İnstagram adresim tık tıkk.Şimdi dönelim konumuza göz bazı nedir ne işe yarar?
Bakışlar önemlidir.Heleki göz makyajınızın kalıcılığını artırmayı kim istemez ki ? Yaptığınız makyajın bir araya toplanmaması,akmaması için bir zemin oluşturuyor göz bazı.Bir nevide kusurlu bölgelerimizi düzeltmek adınıa makyaj öncesi yapılması gerekenler arasındadır.Malzemeleri hemen alttaki listede verdim.
  • Koyu kıvamda nemlendirici krem. ( Ben Midas'ın Vücut Kremini Kullandım )
  • Kullanmadığınız bir sıvı fondoten
  • Bebek pudrası
  • Boş bir eyeliner kabı yada kullanmadığınız ağzı kapaklı bir krem kabı
  • Kürdan
  • Boş tabak
İlk olarak içine bazımızı koyacağımız kabımızı güzelce siliyoruz.Ben eyeliner kabımı kullandım.Dilerseniz gratiste seyahat setleri satılıyor onlardan da alabilirsiniz.Hem boş fıs fıs kaplarıda oluyor içinde eğer evimde var ben elimde olanı kullanmak istiyorum diyorsanız karar sizin kullanabilirsiniz.

Sonra koyu yapıda kremimizi boş tabağımıza döküyoruz.Neden koyu yapıda diye diyeceksiniz hemen cevapliyim.Göz bazımız ne çok koyu olucak nede yağlı bir yapıda olucak.Sürdüğümüzde tok durmasını istiyoruz çünkü yağlı bir krem farı sürdüğümüz an farı emicektir.Ölçüleri ise kabınızın büyüklüğüne göre ayarlayın ama her zaman krem fondotenden yarım parmak fazla olucak.
Fondotenin miktarını aşağıdaki resimde belirttim örneği bu şekilde.Fondotende kremden daha az olucak.
Fondotenin yarısı kadarda bebek pudrası eklenecek.Niye eklenecek derseniz daha tok kıvamda olmasını istediğimiz için.Bende bebek pudrası yoktu kullanmadığım beyaz farımı ezip ekledim.Tabi sizin tercihinize kalmış ama bebek pudrası eklemeniz daha doğru olur.
Sonrası ise basit aşama aşama resimlendirdim karıştırma işlemini :)
Çay kaşığı yardımıyla karışımı kabıma döktüm.
Döktükten sonra buzdolabında 5 dk dinlendirdim.Fazla bekletmemenizi öneririm.Sonucu ise elimde gösterdim.Gözümde niye denemedim çünkü o ayarı gözümde denemeyi beceremedim :)
İşte bu kadar ben kendi göz bazımı kendim yaparım hatta daha iyisini yaparım diyenler için yapılışı burada.
Sormak istediğiniz anlamadığınız bir konu olursa şayet alt kısma yorum bırakmanız kafi.

Güzellikler Paylaştıkça Çoğalır 
Merve Yılmaz











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder